A Kormány Gazdaságvédelmi Akciótervének munkahelyteremtési programja részeként, valamint az 101/2020 (IV.10.) Kormányrendelet 6§ alapján, valamennyi hallgató/volt hallgató mentesül az előírt nyelvvizsga kötelezettség teljesítése alól, aki 2020. augusztus 31-ig sikeres záróvizsgát tesz, vagy tett, de az oklevél megszerzésének feltételéül előírt nyelvvizsgát nem tette le.
A mentesség érvényes a régi főiskolai és egyetemi képzésekre, a szakirányú továbbképzésekre, a felsőoktatási szakképzésre, az alapképzésre, a mesterképzésre és az osztatlan képzésre is. A mentesség akkor is érvényes, amennyiben az adott képzésen esetleg több nyelvvizsga megléte az előírás, vagy felsőfokú, illetve szakmai nyelvvizsga van előírva.
A PTE megkezdte a szükséges nyomtatványok beszerzését, így amint azok megérkeznek, és az adategyeztetés sikeresen lezárul, haladéktalanul kiállítjuk és postázzuk az oklevelet. Az oklevél elkészültéről és a postázásról értesítést küldünk az Ön által megadott, jóváhagyott email címre.
Kérjük, hogy amennyiben sikeresen záróvizsgázott a Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karának valamely szakán, de nyelvvizsga hiányában nem kapta meg oklevelét, kezdje meg az adategyeztetést, az alábbi módon.
Az elkészült okleveleket postai úton, tértivevényes levélként fogjuk eljuttatni volt/jelenlegi hallgatóink részére ezáltal is törekedve a javasolt közösségi távolságtartás megtartására.
Az Oktatási Hivatallal és az Innovációs és Technológiai Minisztériummal közösen azon dolgozunk, hogy az oklevelek kiállítása minél gördülékenyebben megvalósuljon.
Kérdés esetén kérjük, forduljon a Tanulmányi Osztály kollégáihoz az info@ajk.pte.hu e-mail címen.
Tisztelettel:
Varga-Fuderer Anita
tanulmányi osztályvezető
Pécsi Tudományegyetem | Kancellária | Informatikai és Innovációs Igazgatóság | Portál csoport - 2020.